Dane, które pozwalają na lepsze dotarcie – nasze produkty z zakresu konsultingu

FarmaProm to nie tylko CRM i SFA. W swojej ofercie mamy również produkty z zakresu konsultingu. Wiemy, jak cenny jest dostęp do wiedzy, która pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.


Dzięki Segmentacji Aptecznej 3.0 dowiesz się, która apteka jest najbardziej potencjałowa pod kątem sprzedaży na rynku non-RX. Jeśli chcesz poznać potencjał apteki pod kątem sprzedaży na rynku Twoich produktów, wybierz Segmentację Apteczną “Szytą na miarę”. Segmentacja lekarska ułatwi Ci dotarcie do optymalnego targetu lekarskiego. Otrzymane dane pozwalają zoptymalizować wizyty i ich koszty. 

Wśród naszych produktów znajduje się również Badanie Elastyczności Cenowej, które dostarcza wiedzy m.in. o tym, jak pozycjonuje się Twój produkt względem poziomu ceny zakupu / sprzedaży do pacjenta w porównaniu do konkurencji oraz pozwala ocenić czy na rynku jest przestrzeń na zmianę ceny Twojego produktu.

Dzięki znajomości rynku farmaceutycznego, możemy zaproponować produkty, które odpowiadają jego potrzebom i specyfice.  

Chcesz wiedzieć więcej, potrzebujesz danych? Skontaktuj się z nami.

 

Podziel się!

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły