Skupiaj uwagę lekarzy i farmaceutów dzięki interaktywnym prezentacjom CLM

Mobilny FarmaProm dostępny na systemy iOS i Android oferuje m.in. moduł CLM (Closed Loop Marketing). Funkcjonalność umożliwia wyświetlanie atrakcyjnych wizualnie prezentacji multimedialnych podczas wizyt przedstawicielskich u lekarzy i farmaceutów, co skutecznie wspiera zapamiętywalność Twoich produktów.


Zadaniem wizyt przedstawicieli farmaceutycznych i medycznych jest zaprezentowanie produktu w taki sposób, aby został zapamiętany przez lekarza lub farmaceutę, co finalnie może przełożyć się na sprzedaż do pacjentów. Jak tego dokonać i wyróżnić się na tle tak dużej konkurencji? Odpowiadamy: interaktywne prezentacje CLM.

Odbiorcy są zasypywani różnorodnymi informacjami reklamowymi, przez co ciężej wzbudzić i utrzymać ich zainteresowanie oraz zapaść w pamięć. Prezentacje CLM przedstawiane lekarzom i farmaceutom są doskonałym narzędziem dla producentów farmaceutycznych w coraz bardziej zdigitalizowanym świecie. Pozwalają nawiązać kontakt z klientami i zaprezentować produkt w atrakcyjnej formie, a dzięki warstwie raportowej dostarczają dodatkowych danych o wizytach przedstawicieli.

Co mówią dane?

Mawia się, że “obraz jest wart tysiąca słów”. Za pomocą form wizualnych porozumiewano się już miliony lat temu. Może dlatego ludzki mózg przyswaja obrazy lepiej i szybciej niż tekst i słowa.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Wyzowl z Wielkiej Brytanii, która zajmuje się produkcją animacji biznesowych, wynika, że ​​68% klientów woli otrzymywać informacje o kupowanych produktach lub usługach za pośrednictwem przekazów multimedialnych*.

Możliwości CLM w mobilnym FarmaPromie

Obserwując zachodzące na rynku zmiany, oferujemy narzędzie, które pozwala przedstawicielom łatwiej docierać z przekazem do lekarzy i farmaceutów.

Dzięki atrakcyjnej formie przekazu przedstawiciel może zbierać dane i lepiej zarządzać relacjami z klientem (lekarzem, farmaceutą). Dane w czasie wyświetlania prezentacji są zapisywane i po synchronizacji urządzenia (zwykle tabletu) przekazywane do systemu CRM, gdzie mogą być poddawane szczegółowej analizie przez managerów.

W efekcie – kolejne przekazy informacyjne, najcześciej opracowywane przez działy marketingu w firmach farmaceutycznych, mogą być przygotowane w sposób bardziej precyzyjny i efektywny.

Raporty i analizy

Znamy potęgę analityki. Dlatego w raporcie “Szczegóły prezentacji CLM” w aplikacji webowej moj.farmaprom.pl można analizować:

● dane wizyty, podczas której była pokazywana prezentacja: nr wizyty, data, godzina,
● dane apteki / lekarza, do której / którego została zaraportowana wizyta z prezentacją: id, adres, target,
● nazwa prezentacji, nazwy slajdów,
● czas wyświetlania prezentacji i poszczególnych slajdów,
● a w przypadku interaktywnych ankiet, również pytania i udzielone odpowiedzi.

Nawiązane z klientami relacje mogą przełożyć się na przyszłe zamówienia i lepsze zapamiętanie produktu. Zwiększenie efektywności przekłada się na realizację założeń i celów sprzedażowych.

Nie masz własnych baz lekarzy czy farmaceutów, a chcesz przedstawiać prezentacje CLM klientom? To żaden problem. Dysponujemy stale aktualizowaną, jakościową bazą danych, z której możesz skorzystać.

Dowiedz się więcej TUTAJ.

 

* Źródła:
https://medium.com/@techifyhunt/top-28-video-marketing-statistics-004a386b944c
https://nowymarketing.pl/raport-clm-kolejna-odslona/

 

< Powrót do strony głównej bloga

Podziel się!

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły