Cenisz sobie pracę z ludźmi, a tworzenie długotrwałych i wartościowych relacji jest dla Ciebie kluczowym elementem skutecznej sprzedaży? Z uważnością i otwartością podchodzisz do potrzeb klienta? Swoją postawą wyrażasz przekonanie, że nie ma sytuacji bez wyjścia, stale poszukujesz nowych rozwiązań? Jeśli tak, to FarmaProm jest miejscem dla Ciebie! Pracując z nami będziesz mieć realny wpływ na kreowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy wśród klientów oraz wpływ na tworzenie i wprowadzanie nowych rozwiązań.
Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów (nowych i obecnych), proponowanie odpowiednio dopasowanych rozwiązań.
Analiza rynku w celu identyfikowania kluczowych klientów i tworzenie koncepcji ich pozyskania.
Podtrzymywanie i pogłębianie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Prowadzenie negocjacji, ustalenie szczegółowych warunków współpracy i nadzór nad jej właściwym przebiegiem.
Prowadzenie prezentacji produktowych dla potencjalnych i obecnych klientów.
Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży zgodnej z celami sprzedażowymi firmy oraz planowanie działań biznesowych i realizacja założonych wskaźników.
Współpraca z działem IT przy projektach realizowanych dla klientów. Monitorowanie postępu realizacji prac oraz bieżący kontakt z klientem w sprawie ich przebiegu.
Analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie raportów wspierających strategiczne decyzje firmy.
Czego wymagamy?
Potwierdzonego sukcesami doświadczenia w sprzedaży B2B rozwiązań IT dla branży farmaceutycznej lub pokrewnej.
Znajomości narzędzi CRM, SFA i BI oraz umiejętności przedstawiania ich zalet i zastosowań klientom.
Umiejętności prowadzenia negocjacji cenowych oraz tworzenia ofert dopasowanych do potrzeb klienta.
Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz stosowania języka korzyści w rozmowach z klientami.
Umiejętności prowadzenia angażujących prezentacji oraz dostosowywania stylu komunikacji do odbiorcy.
Cierpliwości, determinacji i odporności na stres.
Gotowości do wyjazdów służbowych na terenie Polski oraz czynnego prawa jazdy kat. B.
Zaawansowanej znajomości narzędzi wchodzących w skład Google Workspace oraz MS Office.
Gotowości do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klienta i rynku.
Mile widziane
Rozumienie specyfiki działalności producentów leków i suplementów diety.
Znajomość podstawowych przepisów i regulacji dotyczących farmacji.
Doświadczenie w pracy przy użyciu systemu FarmaProm.
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową.
Znajomość obszarów związanych z efektywnością sprzedaży, analizy danych i umiejętność prezentowania ich na potrzeby działu sprzedaży.
Studia z zakresu: zarządzania, ekonomii, informatyki, biotechnologii lub farmacji.
Zrealizowane szkolenia z zakresu sprzedaży B2B, negocjacji, zarządzania projektami lub systemów CRM.
Co oferujemy?
Formę współpracy dostosowana do Twoich potrzeb.
Miejsce pracy Kraków lub Warszawa.
Współpracę z producentami z branży farmaceutycznej.
Sprzedaż rozwiązań IT, które nieustannie się rozwijają.
Kompleksowe szkolenie przygotowujące do stanowiska pracy.
Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu się na stanowisko.
Realny wpływ na organizację poprzez budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Możliwość poszerzania wiedzy w zakresie technologii IT.
Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.