DOŁĄCZ DO NAS!

Specjalista(-tka) ds. obsługi klienta (biznesowego)

Dołącz do naszej załogi i zostań superbohaterem! Szukamy osób konsekwentnych, z techniczną smykałką, które nie boją się wyzwań i zawsze doprowadzają sprawy do końca. Twoim zadaniem będzie nawiązywanie kontaktu z klientami i wsparcie ich w procesie instalacji i wdrożenia naszego oprogramowania. Jeśli cenisz zaangażowanie, odpowiedzialność i relacje z ludźmi – FarmaProm czeka na Ciebie!

FarmaProm
Kraków

Stacjonarnie / hybrydowo

Wykorzystywane narzędzia

  • Slack

  • Google Workspace

  • Jira

  • Redmine

  • AnyDesk

  • TeamViewer

  • Excel (średniozaawansowany / zaawansowany)

  • AI (m.in. Gemini, NotebookLM)

Zakres obowiązków

  • Bieżąca i kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów biznesowych w języku polskim (system zgłoszeń, monitoring statusu, informacja zwrotna mailowo i telefonicznie)

  • Instalacja, konfiguracja oraz zdalny serwis oprogramowania dla użytkowników aptek, wraz ze wsparciem technicznym (diagnoza / rozwiązywanie problemów)

  • Codzienna praca ze zbiorami danych w Excelu

  • Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z użytkownikami aptek oraz producentami farmaceutycznymi (bez elementów sprzedaży)

  • Współpraca z zespołami projektowymi oraz działem IT

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 (podczas wdrożeń dużych projektów praca w systemie zmianowym 8-16 i 10-18)

  • Wdrożenia nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi kontaktu w trakcie i po zakończeniu procesu

Czego wymagamy?

  • Doświadczenia w obsłudze klienta na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)

  • Znajomości podstaw systemu operacyjnego Windows oraz narzędzi zdalnego wsparcia technicznego

  • Umiejętności szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych

  • Komunikatywności i umiejętności jasnego przekazywania informacji osobom nietechnicznym

  • Dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel

  • Samodzielności w działaniu i orientacji na klienta

  • Umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy własnej

Mile widziane

  • Praktyczna znajomość rozwiązań opartych na AI

  • Zainteresowanie branżą IT oraz swobodne poruszanie się w obszarze nowych technologii

  • Doświadczenie w pracy na pierwszej linii wsparcia IT lub w obsłudze systemów w branży medycznej / aptecznej

  • Wykształcenie wyższe (najlepiej ścisłe lub techniczne)

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Szkolenia przygotowujące do stanowiska i opiekę mentora

  • Ciekawą rolę w firmie integrującej technologicznie rynek farmaceutyczny w Polsce

  • Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu do roli (do 5 dni w miesiącu)

  • Zaplanowaną ścieżkę rozwoju

  • Pracę w zespole, w którym Twoje zdanie ma znaczenie

  • Środowisko utalentowanych ludzi, od których można się wiele nauczyć

  • Nowoczesne i komfortowe biuro rozwijane w zgodzie z kulturą organizacyjną

Dodatkowe benefity

Urlop urodzinowy

Dodatkowe dni wolne

Puzzle osiągnięć

Spotkania integracyjne

Program „polecony-nagrodzony”

Opieka medyczna

Budżet szkoleniowy

Karta sportowa

Parking rowerowy

Parking rowerowy

Joga

Zajęcia jogi

Chcesz z nami pracować?

Ta strona korzysta z ciasteczek. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, możesz zmienić swoje preferencje w ustawieniach przeglądarki. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie wszystkich ciasteczek i je akceptujesz. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce Prywatności.

Szczegóły